کافه زندگی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کافه زندگی


سپاهان درب
واکنش دفتر آیت‌الله مکارم به یک جوسازی دروغ
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
بیانیه شدیداللحن کره شمالی علیه آمریکا

۲۷۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

رسانه های محلی از شنیده شدن صدای انفجار در میدان راسل لندن خبر دادند.

مصرف روزانه بیش از یک مولتی ویتامین در دراز مدت منجر به عوارض خطرناکی می‌شود. بیشترین خطر ھم مربوط به زیاده روی در مصرف مولتی ویتامین ھای حاوی آھن یا کلسیم است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان خاش گفت: آتش سوزی مراتع شرق منطقه «تفتان» با تلاش نیروهای امدادی مهار شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ با تاکید بر مرمت و احیا ابنیه تاریخی در قلب طهران، تخریب خانه مرحوم ابتهاج را تکذیب کرد.

اتحادیه اروپا در بیانیه ای پس از برگزاری هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که ۱+۵ از پایبندی ایران به برجام استقبال کرده است.

محققان این مطالعه به بررسی ۲۶ شغل مختلف و مرگ ناشی از ALS و پارکینسون پرداختند و در مجموع دریافتند کارکنان در مشاغل مرتبط با تحصیلات و درآمد بالاتر در معرض ریسک بالای مرگ ناشی از این بیماری‌ها قرار دارند.

انواع آکنه و جوش صورت به دلایل مختلفی از جمله مشکلات هورمونی، رژیم نامناسب غذایی، قرارگیری در مکان‌های آلوده، استرس و مشکلاتی از این دست به وجود می‌آید.

استفاده از شبدر قرمز به شکل عصاره حاصل از تخمیر به شکل قابل توجهی موجب کاهش تعداد دفعات و شدت گُرگرفتگی‌های روزانه می‌شود.

اگر دچار درد مزمن و دائمی و ضعف عمومی هستید که به درمان‌های انجام شده پاسخ نمی‌دهد احتمالا از کمبود ویتامین D. رنج می‌برید. پزشکان دریافته‌اند که بین دردهای مزمن و کمبود این ویتامین ارتباط وجود دارد و با یک درمان کم هزینه می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

برای درمان آکنه، کک‌ومک و لک‌های پوستی (اسطوخدوس، شمعدانی عطری و آویشن شیرازی)، اگزما (بابونه، سدر و گل مغربی)، سوختگی، درماتیت آلرژیک، ترک‌های پوستی، آفتاب‌سوختگی و گزش حشرات (حنا، شمعدانی، شیرین‌بیان و همیشه‌بهار)، تبخال (بادرنجبویه، زیتون و مورد)، تعریق (مریم‌گلی و حنا)، بیماری‌های قارچی سطحی (آویشن شیرازی، درمنه و نعنا فلفلی)، رشد و تقویت مو (رزماری)، کاهش موهای زائد (تاتوره) و دافع حشرات (سنبل هندی) مفید هستند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/